GQ’nun 41 yaşındaki editörü Will Welch, New York Moda Haftası’nın ilk gecesinde Aşağı Manhattan’daki Church Street’te yürürken diğer yayaların üzerinde yükseldi. GQ’nun yakın zamanda dünyanın en iyi 100 giyim mağazasından biri olarak adlandırdığı Milano’daki erkek giyim mağazası Eral 55’in sahibi Ermanno Lazzarin tarafından kendisi için özel olarak dikilmiş mavi bir takım elbise giymişti. Bay Welch, ısmarlama takımların hiçbir zaman tam olarak mükemmel olmamasını beğendiğini söyledi: “Bütün kumaş elle kesilir, bu nedenle cepler her zaman düzensizdir.”
Siyah bir SUV olan Uber’i kaldırıma yanaştı. Gözlüğünü düzeltti ve bindi. Emniyet kemerini bağladı ve sol elini dizine dayadı, ıssız bir adanın ana hatları üzerinde “hiçbir şey istemiyorum” yazılı dövmesini parmak eklemleri ile bileğinin arasında ortaya çıkardı.
Araba, Gracie Mansion’daki bir partiye giderken ağır trafikte ilerlerken, en sevdiği müzik sanatçılarının Outkast ve Grateful Dead olduğunu söyledi. “İnsanlar ‘Mezar taşında ne istiyorsun?’ gibi” dedi. “Her zaman ‘Minnettar Ölüleri ve Outkast’ı Sevdim’ derim.”
Parti — ev sahipliğinde Belediye Başkanı Eric Adams; Mr. Welch’in patronu Anna Wintour, Condé Nast’ın küresel içerik sorumlusu; ve Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi’nin CEO’su Steven Kolb’un başlangıç saati 18.00’di. Bay Welch, saat 7’de konağın dışındaki güvenlik kontrol noktasına geldi. Michael Kors onu ayı kucağına aldı.
İçeride, Bay Welch içki ve ordövr tepsileri taşıyan sunucuları görmezden geldi ve Vogue.com’un editörü Chioma Nnadi’ye hızlı bir merhaba demek için durdu. Ardından Vogue’un yaratıcı yönetmeni Juan Costa Paz ile karşılaştı. Milano ve Paris’te gelecek moda haftaları için planlarından bahsederken, Bay Welch, Bay Paz’ın Akne ceketine uzandı ve bir paket Marlboro Altınları çıkardı. Bay Paz güldü ve Bay Welch geri koydu.
Sanki adı pratikte gösterişli tüketimcilikle eşanlamlı olan bir derginin editörü olarak statüsünü göstermek istemiyormuş gibi, kendini taşıma biçiminde hiçbir havalılık yoktu. Dört yıl önce, GQ’nun genel yayın yönetmeni olarak seçildiğinde, medya endüstrisindeki erkek gazeteciler ve erkek yöneticiler, taciz edici davranışları ortaya çıktıkça işlerinden atılıyordu. Ve görünüşe göre, “ahbap-yönetici” terimiyle etiketlenmiş olan önceki erkek dergi editörünün soyu tükeniyordu.
Bir arkadaşı, büyük işi aldığında Bay Welch’e bir editörün mektubunda “Yikes” demişti. “Bir erkek dergisinden sorumlu olmak için harika bir zaman.”
Bay Welch, Future, Brad Pitt ve Robert Pattinson’ın yer aldığı göz alıcı kapakları yönetti. Kredi… Sol üstten saat yönünde: Gregory Harris, Elizaveta Porodina, Jack Bridgland
Condé Nast’ın mali krizden bazı dergilerini satarak, çalışanlarını işten çıkararak ve GQ dahil olmak üzere pek çok kitabının yıllık baskı sayısını azaltarak kurtarması Bay Welch’in görevini daha da zorlaştırıyordu.
Bay Welch, yeni görevine yerleşirken, testis kanseri teşhisi konulduktan sonra “kısa bir ameliyat” olarak tanımladığı bir sağlık krizinden yalnızca birkaç hafta uzaktaydı. Başarılı ameliyatın ardından, neşeli bir şekilde esnek görünüyordu ve deneyimini şöyle yazdı: “Charles Darwin bize iki top verdiğinde, bir tanesini yedek olarak düşündü. Elhamdülillah.”
2018 sonbaharında, 15 yıldır Jim Nelson tarafından yönetilen dergiyi yeniden düzenlemeye başladı. Bay Nelson’ın geçen yılında GQ, Pulitzer Ödülü kazanan birkaç dergiden biriydi. Uzun metrajlı yazarlık kategorisindeki ödül, Rachel Kaadzi Ghansah’ın beyaz üstünlükçü ve terörist Dylann Roof hakkında bir hikayesini onurlandırdı. Bay Welch yönetiminde, dergi uzun makalelere daha az vurgu yaptı ve web sitesine, sosyal medya hesaplarına ve videolarına büyük ilgi gösterdi.
Değişikliklere eşlik eden şey, GQ’nun erkek olmanın ne anlama geldiğine ilişkin duruşunun bir uyarlamasıydı. Bay Welch, yayının #MeToo sonrası kimliğini, şarkıcı ve yapımcı Pharrell Williams’ın kapitone, cüppe gibi bir Moncler ceketi içinde yer aldığı ve parlak bir yazı tipinde “Yeni Erkeklik Sorunu” kelimeleri ile parantez içinde yer aldığı 2019 sonbaharı kapağıyla trompet etti.
Fotoğrafçı Micaiah Carter tarafından çekilen bu fotoğraf, gazete bayilerinin bir derginin başarısıyla neredeyse alakasız hale geldiği bir zamanda bir zorunluluk olarak, çevrimiçi olarak alevlenen GQ kapak resimleri serisinin ilkiydi. Konunun öneminin altını çizen Bay Welch, kapak hikayesini kendisi yazdı ve Pharrell’in “gelişen moda duyarlılığı ve gelişen benlik duygusu” arasındaki bağlantıya dikkat çekti.
GQ’nun 2019 sonbaharındaki kapağı, derginin erkekliğe yaklaşımında bir değişiklik olduğunu duyurdu. Kredi… mikaya carter
Brad Pitt, GQ’nun Ağustos 2022 kapağı için kendine ait bir Yeni Erkeklik makyajı geçirdi. Elizaveta Porodina tarafından, elektrik mavisi Louis Vuitton gömleği içinde çiçeklerle dolu bir yatakta, David Bowie’nin sonraki yıllarında Tin Machine ve Joan Crawford arasında bir haç gibi görünen fotoğraflandı. İnternet, günlerce çılgına döndü, lehte ve aleyhte argümanlarla 2022’de eski bir dergiye son derece nadir bir şey getirdi: dikkat.
Bayan Wintour bir e-postada “Tartışmalı bir kapak, doğası gereği iyi bir kapaktır” dedi. “İnsanları oturtmak, dikkat çekmek ve onları konuşturmak için bir kapak istiyorsunuz – aksi halde bir kapağın anlamı nedir? Elbette Will de bunu herkes kadar iyi biliyor.”
Bay Welch’in One World Trade’in 25. katındaki ofisi penceresizdir ve dergi endüstrisi için pek de uçuk olmayan bu zamanlarda en üst düzey bir editöre yakışır. Masasında Malcolm X’in çerçeveli bir fotoğrafı var. Kırmızı kanepenin yanında, Bay Welch’in iş istasyonundan görebileceği bir noktaya sıkıştırılmış, ruhani lider ve “Be Here Now”ın yazarı Ram Dass’ın bir portresi var.
Sakin bir yaz gününde ofisinde yaptığı bir röportajda, “Gözümü ondan ayırmayı seviyorum” dedi.
Bay Welch, Atlanta’nın Buckhead semtinde büyüdü. Annesi Georgia Eyalet Yüksek Mahkemesi’nde katipti ve babası avukattı. Bir genç olarak, sık sık basketbol ya da tenis kortundaydı ve “bir grup farklı rock ‘n’ roll grubunda davul çaldı” dedi. Columbia’da İngilizce okuduktan sonra, kariyerine The Fader kadrosunda bir müzik gazetecisi olarak başladı ve Kanye West, the White Stripes, Big Boi ve Jerry Garcia’nın profillerini yazdı.
GQ’ya 2007’de yardımcı editör olarak katıldı ve 2015’te yan ürünü GQ Style’ın baş editörü oldu. Bu arada, web sitesinde kendisini “psikosomatik terapist, bitki uzmanı ve çiçek özü” olarak tanımlayan Heidi Smith ile evlendi. uygulayıcı.” Brooklyn’in Clinton Hill semtinde iki kedileriyle yaşıyorlar.
Condé Nast’a göre, Bay Welch’in şu anki işine yükselmesinden kısa bir süre sonra, GQ’nun reklam geliri arttı. 2020’de Bay Welch yepyeni bir unvan aldı: Dünya çapında 19 baskısı bulunan, 11’i Condé Nast’ın sahibi olduğu ve işlettiği (diğerleri lisanslı) GQ’nun küresel yayın yönetmeni.
GQ’ya makyaj yapmaktan başka seçeneği olmadığını söyledi.
Bay Welch, “Editör olarak ilk günlerimde, sadece ‘yeni erkeklik’ diye bir dile sahiptim çünkü kültür erkeklerin doğrudan değişmesini talep ediyordu” dedi. “Biz uzun süredir devam eden, onlarca yıllık bir erkek dergisiyiz. Peki ne yapacağız? Süslü kıyafetler çekin ve herkesin alkışlayıp web sitemize abone olmaya ve tıklamaya devam etmesini umar mısınız? Bu çok saçma.”
Burada GQ ofisinde gösterilen Bay Welch, derginin okuyucularına “neredeyse bir ruh hali tahtası gibi farklı kendini ifade etme biçimleri” sunduğunu söyledi. Kredi… The New York Times için Ike Edeani
“İki şey yapmak bizim için önemli bir andı,” diye devam etti. “Kültürün erkeklerin evrimleşmesini ve liderlik etmesini talep ettiği bu anı düşünün; ve insanlara bu evrimin nasıl görünebileceğini göster.”
İlk editörünün mektubunda, “GQ’nun yeni yinelemesinin herkes için olmayabileceğini” belirtti. Ancak bu yaz ofisinde yaptığı konuşmada, derginin okuyucularına belirli bir tarz dikte etmediğini söyledi.
Derginin misyonunun okuyuculara stil ipuçları vermekten uzaklaştığını ve “Amerikalı erkekler cinsiyetten bağımsız giyinin” ya da “Kadın kıyafetleri giyin” demiyoruz” dedi. seks tavsiyesi. “Bunun yerine, neredeyse bir ruh hali tahtası gibi, farklı kendini ifade etme biçimleri göstereceğiz ve kendinizi içinde bulmanızı sağlayacağız.”
Bayan Wintour, bu günlerde bir derginin fark edilmesinin zor olduğunu söyledi.
Bir e-postada, “Zorluklar açıkça görülüyor – hepimiz için” dedi. “GQ’nun tüm platformlarında her ay, her gün hedef kitlenizin dikkatini nasıl çekersiniz? Onları nasıl şaşırtıyorsunuz ve şu anda önemli gazeteciliği nasıl destekliyorsunuz?”
Bay Welch ve Anna Wintour, Amerikan Dergi Editörleri Derneği’nin ev sahipliğinde düzenlenen 2019 ödül töreninde. Kredi… The New York Times için Rebecca Smeyne
Bay Welch, GQ’nun küresel kreatif direktörü Roxanne Behr ile yakın işbirliği içinde çalışıyor ve onunla aynı beyni paylaştığını iddia ediyor. Ayrıca derginin küresel yayın yönetmeni yardımcısı Adam Baidawi ile de sürekli bir diyalogu var.
Bay Baidawi, “Sanırım Will ile kız arkadaşımdan daha fazla WhatsApp mesajı alışverişi yaptım, ki bu çok fazla” dedi. “Bir genel yayın yönetmeninin eski tarz liderlik tarzı hakkında çok şey duyuyorsunuz ve bu arketip bin asistanı olan bir dehaydı. ‘Fikir bu – git ve uygula!’ emri veren bu kişi. ve sonra ‘Bunun hakkında hiçbir şey duymak istemiyorum!’ Will’le ilgili olan şey, onun tam tersi olması.”
Mayıs ayında derginin kapağında yer alan rapçi Future, son albümü “I Never Liked You” için ana görüntüler olarak GQ fotoğraf çekimlerinden portreler kullandı. “Arka gibi hissettim” dedi. “Albümün kapağını çoktan çekmiştim, ama o resmi gördüğümde albümün sesine benziyordu ve o zaman bunun albüm kapağı olduğunu biliyordum.”
Derginin kimliğindeki değişiklikleri yansıtan değişikliklerden geçtiğini öne sürdü.
Bayan Wintour, GQ editörünün gazetecilik ve okuyucular için sürprizler karışımını övdü. Kredi… The New York Times için Ike Edeani
Future, “Bir insan ve bir sanatçı olarak evrimleşiyorum ve hayranlarıma evrimimi göstermenin bir sanatçı olarak görevim olduğunu düşünüyorum.” Dedi. “Will Atlanta’lı ve beni ve kariyerimi her zaman destekledi, bu yüzden büyümemi izleyen erkek kardeşimle konuşuyormuşum gibi hissettiriyor.”
Son sayı için, Bay Welch, Alexandria Ocasio-Cortez’i güçlü bir pozla sunarak olağan kapak şüphelilerini tamamen attı. Profil ataması, gazetenin ırk ve adalet sistemi üzerine o zamanki patronu Martin Baron ile karışmadan önce polis şiddeti hakkındaki makaleleri için Pulitzer Ödülü kazanan eski bir Washington Post muhabiri olan Wesley Lowery’ye gitti.
Bay Welch, “Hala bir moda dergisi,” dedi. “Hala GQ. Ama başka bir hareket var ve bizim için her zaman devam ediyor.”
Siyah bir SUV olan Uber’i kaldırıma yanaştı. Gözlüğünü düzeltti ve bindi. Emniyet kemerini bağladı ve sol elini dizine dayadı, ıssız bir adanın ana hatları üzerinde “hiçbir şey istemiyorum” yazılı dövmesini parmak eklemleri ile bileğinin arasında ortaya çıkardı.
Araba, Gracie Mansion’daki bir partiye giderken ağır trafikte ilerlerken, en sevdiği müzik sanatçılarının Outkast ve Grateful Dead olduğunu söyledi. “İnsanlar ‘Mezar taşında ne istiyorsun?’ gibi” dedi. “Her zaman ‘Minnettar Ölüleri ve Outkast’ı Sevdim’ derim.”
Parti — ev sahipliğinde Belediye Başkanı Eric Adams; Mr. Welch’in patronu Anna Wintour, Condé Nast’ın küresel içerik sorumlusu; ve Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi’nin CEO’su Steven Kolb’un başlangıç saati 18.00’di. Bay Welch, saat 7’de konağın dışındaki güvenlik kontrol noktasına geldi. Michael Kors onu ayı kucağına aldı.
İçeride, Bay Welch içki ve ordövr tepsileri taşıyan sunucuları görmezden geldi ve Vogue.com’un editörü Chioma Nnadi’ye hızlı bir merhaba demek için durdu. Ardından Vogue’un yaratıcı yönetmeni Juan Costa Paz ile karşılaştı. Milano ve Paris’te gelecek moda haftaları için planlarından bahsederken, Bay Welch, Bay Paz’ın Akne ceketine uzandı ve bir paket Marlboro Altınları çıkardı. Bay Paz güldü ve Bay Welch geri koydu.
Sanki adı pratikte gösterişli tüketimcilikle eşanlamlı olan bir derginin editörü olarak statüsünü göstermek istemiyormuş gibi, kendini taşıma biçiminde hiçbir havalılık yoktu. Dört yıl önce, GQ’nun genel yayın yönetmeni olarak seçildiğinde, medya endüstrisindeki erkek gazeteciler ve erkek yöneticiler, taciz edici davranışları ortaya çıktıkça işlerinden atılıyordu. Ve görünüşe göre, “ahbap-yönetici” terimiyle etiketlenmiş olan önceki erkek dergi editörünün soyu tükeniyordu.
Bir arkadaşı, büyük işi aldığında Bay Welch’e bir editörün mektubunda “Yikes” demişti. “Bir erkek dergisinden sorumlu olmak için harika bir zaman.”
Bay Welch, Future, Brad Pitt ve Robert Pattinson’ın yer aldığı göz alıcı kapakları yönetti. Kredi… Sol üstten saat yönünde: Gregory Harris, Elizaveta Porodina, Jack Bridgland
Condé Nast’ın mali krizden bazı dergilerini satarak, çalışanlarını işten çıkararak ve GQ dahil olmak üzere pek çok kitabının yıllık baskı sayısını azaltarak kurtarması Bay Welch’in görevini daha da zorlaştırıyordu.
Bay Welch, yeni görevine yerleşirken, testis kanseri teşhisi konulduktan sonra “kısa bir ameliyat” olarak tanımladığı bir sağlık krizinden yalnızca birkaç hafta uzaktaydı. Başarılı ameliyatın ardından, neşeli bir şekilde esnek görünüyordu ve deneyimini şöyle yazdı: “Charles Darwin bize iki top verdiğinde, bir tanesini yedek olarak düşündü. Elhamdülillah.”
2018 sonbaharında, 15 yıldır Jim Nelson tarafından yönetilen dergiyi yeniden düzenlemeye başladı. Bay Nelson’ın geçen yılında GQ, Pulitzer Ödülü kazanan birkaç dergiden biriydi. Uzun metrajlı yazarlık kategorisindeki ödül, Rachel Kaadzi Ghansah’ın beyaz üstünlükçü ve terörist Dylann Roof hakkında bir hikayesini onurlandırdı. Bay Welch yönetiminde, dergi uzun makalelere daha az vurgu yaptı ve web sitesine, sosyal medya hesaplarına ve videolarına büyük ilgi gösterdi.
Değişikliklere eşlik eden şey, GQ’nun erkek olmanın ne anlama geldiğine ilişkin duruşunun bir uyarlamasıydı. Bay Welch, yayının #MeToo sonrası kimliğini, şarkıcı ve yapımcı Pharrell Williams’ın kapitone, cüppe gibi bir Moncler ceketi içinde yer aldığı ve parlak bir yazı tipinde “Yeni Erkeklik Sorunu” kelimeleri ile parantez içinde yer aldığı 2019 sonbaharı kapağıyla trompet etti.
Fotoğrafçı Micaiah Carter tarafından çekilen bu fotoğraf, gazete bayilerinin bir derginin başarısıyla neredeyse alakasız hale geldiği bir zamanda bir zorunluluk olarak, çevrimiçi olarak alevlenen GQ kapak resimleri serisinin ilkiydi. Konunun öneminin altını çizen Bay Welch, kapak hikayesini kendisi yazdı ve Pharrell’in “gelişen moda duyarlılığı ve gelişen benlik duygusu” arasındaki bağlantıya dikkat çekti.
GQ’nun 2019 sonbaharındaki kapağı, derginin erkekliğe yaklaşımında bir değişiklik olduğunu duyurdu. Kredi… mikaya carter
Brad Pitt, GQ’nun Ağustos 2022 kapağı için kendine ait bir Yeni Erkeklik makyajı geçirdi. Elizaveta Porodina tarafından, elektrik mavisi Louis Vuitton gömleği içinde çiçeklerle dolu bir yatakta, David Bowie’nin sonraki yıllarında Tin Machine ve Joan Crawford arasında bir haç gibi görünen fotoğraflandı. İnternet, günlerce çılgına döndü, lehte ve aleyhte argümanlarla 2022’de eski bir dergiye son derece nadir bir şey getirdi: dikkat.
Bayan Wintour bir e-postada “Tartışmalı bir kapak, doğası gereği iyi bir kapaktır” dedi. “İnsanları oturtmak, dikkat çekmek ve onları konuşturmak için bir kapak istiyorsunuz – aksi halde bir kapağın anlamı nedir? Elbette Will de bunu herkes kadar iyi biliyor.”
Bay Welch’in One World Trade’in 25. katındaki ofisi penceresizdir ve dergi endüstrisi için pek de uçuk olmayan bu zamanlarda en üst düzey bir editöre yakışır. Masasında Malcolm X’in çerçeveli bir fotoğrafı var. Kırmızı kanepenin yanında, Bay Welch’in iş istasyonundan görebileceği bir noktaya sıkıştırılmış, ruhani lider ve “Be Here Now”ın yazarı Ram Dass’ın bir portresi var.
Sakin bir yaz gününde ofisinde yaptığı bir röportajda, “Gözümü ondan ayırmayı seviyorum” dedi.
Bay Welch, Atlanta’nın Buckhead semtinde büyüdü. Annesi Georgia Eyalet Yüksek Mahkemesi’nde katipti ve babası avukattı. Bir genç olarak, sık sık basketbol ya da tenis kortundaydı ve “bir grup farklı rock ‘n’ roll grubunda davul çaldı” dedi. Columbia’da İngilizce okuduktan sonra, kariyerine The Fader kadrosunda bir müzik gazetecisi olarak başladı ve Kanye West, the White Stripes, Big Boi ve Jerry Garcia’nın profillerini yazdı.
GQ’ya 2007’de yardımcı editör olarak katıldı ve 2015’te yan ürünü GQ Style’ın baş editörü oldu. Bu arada, web sitesinde kendisini “psikosomatik terapist, bitki uzmanı ve çiçek özü” olarak tanımlayan Heidi Smith ile evlendi. uygulayıcı.” Brooklyn’in Clinton Hill semtinde iki kedileriyle yaşıyorlar.
Condé Nast’a göre, Bay Welch’in şu anki işine yükselmesinden kısa bir süre sonra, GQ’nun reklam geliri arttı. 2020’de Bay Welch yepyeni bir unvan aldı: Dünya çapında 19 baskısı bulunan, 11’i Condé Nast’ın sahibi olduğu ve işlettiği (diğerleri lisanslı) GQ’nun küresel yayın yönetmeni.
GQ’ya makyaj yapmaktan başka seçeneği olmadığını söyledi.
Bay Welch, “Editör olarak ilk günlerimde, sadece ‘yeni erkeklik’ diye bir dile sahiptim çünkü kültür erkeklerin doğrudan değişmesini talep ediyordu” dedi. “Biz uzun süredir devam eden, onlarca yıllık bir erkek dergisiyiz. Peki ne yapacağız? Süslü kıyafetler çekin ve herkesin alkışlayıp web sitemize abone olmaya ve tıklamaya devam etmesini umar mısınız? Bu çok saçma.”
Burada GQ ofisinde gösterilen Bay Welch, derginin okuyucularına “neredeyse bir ruh hali tahtası gibi farklı kendini ifade etme biçimleri” sunduğunu söyledi. Kredi… The New York Times için Ike Edeani
“İki şey yapmak bizim için önemli bir andı,” diye devam etti. “Kültürün erkeklerin evrimleşmesini ve liderlik etmesini talep ettiği bu anı düşünün; ve insanlara bu evrimin nasıl görünebileceğini göster.”
İlk editörünün mektubunda, “GQ’nun yeni yinelemesinin herkes için olmayabileceğini” belirtti. Ancak bu yaz ofisinde yaptığı konuşmada, derginin okuyucularına belirli bir tarz dikte etmediğini söyledi.
Derginin misyonunun okuyuculara stil ipuçları vermekten uzaklaştığını ve “Amerikalı erkekler cinsiyetten bağımsız giyinin” ya da “Kadın kıyafetleri giyin” demiyoruz” dedi. seks tavsiyesi. “Bunun yerine, neredeyse bir ruh hali tahtası gibi, farklı kendini ifade etme biçimleri göstereceğiz ve kendinizi içinde bulmanızı sağlayacağız.”
Bayan Wintour, bu günlerde bir derginin fark edilmesinin zor olduğunu söyledi.
Bir e-postada, “Zorluklar açıkça görülüyor – hepimiz için” dedi. “GQ’nun tüm platformlarında her ay, her gün hedef kitlenizin dikkatini nasıl çekersiniz? Onları nasıl şaşırtıyorsunuz ve şu anda önemli gazeteciliği nasıl destekliyorsunuz?”
Bay Welch ve Anna Wintour, Amerikan Dergi Editörleri Derneği’nin ev sahipliğinde düzenlenen 2019 ödül töreninde. Kredi… The New York Times için Rebecca Smeyne
Bay Welch, GQ’nun küresel kreatif direktörü Roxanne Behr ile yakın işbirliği içinde çalışıyor ve onunla aynı beyni paylaştığını iddia ediyor. Ayrıca derginin küresel yayın yönetmeni yardımcısı Adam Baidawi ile de sürekli bir diyalogu var.
Bay Baidawi, “Sanırım Will ile kız arkadaşımdan daha fazla WhatsApp mesajı alışverişi yaptım, ki bu çok fazla” dedi. “Bir genel yayın yönetmeninin eski tarz liderlik tarzı hakkında çok şey duyuyorsunuz ve bu arketip bin asistanı olan bir dehaydı. ‘Fikir bu – git ve uygula!’ emri veren bu kişi. ve sonra ‘Bunun hakkında hiçbir şey duymak istemiyorum!’ Will’le ilgili olan şey, onun tam tersi olması.”
Mayıs ayında derginin kapağında yer alan rapçi Future, son albümü “I Never Liked You” için ana görüntüler olarak GQ fotoğraf çekimlerinden portreler kullandı. “Arka gibi hissettim” dedi. “Albümün kapağını çoktan çekmiştim, ama o resmi gördüğümde albümün sesine benziyordu ve o zaman bunun albüm kapağı olduğunu biliyordum.”
Derginin kimliğindeki değişiklikleri yansıtan değişikliklerden geçtiğini öne sürdü.
Bayan Wintour, GQ editörünün gazetecilik ve okuyucular için sürprizler karışımını övdü. Kredi… The New York Times için Ike Edeani
Future, “Bir insan ve bir sanatçı olarak evrimleşiyorum ve hayranlarıma evrimimi göstermenin bir sanatçı olarak görevim olduğunu düşünüyorum.” Dedi. “Will Atlanta’lı ve beni ve kariyerimi her zaman destekledi, bu yüzden büyümemi izleyen erkek kardeşimle konuşuyormuşum gibi hissettiriyor.”
Son sayı için, Bay Welch, Alexandria Ocasio-Cortez’i güçlü bir pozla sunarak olağan kapak şüphelilerini tamamen attı. Profil ataması, gazetenin ırk ve adalet sistemi üzerine o zamanki patronu Martin Baron ile karışmadan önce polis şiddeti hakkındaki makaleleri için Pulitzer Ödülü kazanan eski bir Washington Post muhabiri olan Wesley Lowery’ye gitti.
Bay Welch, “Hala bir moda dergisi,” dedi. “Hala GQ. Ama başka bir hareket var ve bizim için her zaman devam ediyor.”